Den gångna helgen

Så gick det ett par eller flera dagar innan jag blogga igen men nu är jag här.
Valborg var i helgen, mycket trevligt får jag lov och säga. Började valborgs kvällen med och jobba på mitt "nya" jobb på Bishop i Örebro. Får väl se hur mycket jag får jobba där men har ett nytt pass på fredag om det är sol. Det avr i alla fall jätte kul och jobba där, trevligt folk och allt sånt där. Slutade efter 11 och då blev det valborgs firande på logen hos grannen som förra året, mycket trevligt och bra på alla sätt och vis.
Någe mer spännade har väl inte hänt i helgen men igår va jag en trip till frövi och rockhammar med 3 grabbar och hämtade grejer, rolig bli resa det där. Lite synd att vi inte filma men men.

Nu sitter jag i skolan börjar strax ikväll kör vi dressyr träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0