Sov dags

Idag tänkte jag skriva normalt, gör två 30 dagras imorgon.
Jag sitter och pluggar som fan till religions provet imorgon. Ska plugga mer imorgon förmiddag efter mitt möte med min studierektor, ska försöka få lite ordning på min skola nu så allt blir bra. Det går bra för mig i skolan, förutom matten så det är den som styrs imorgon.
Aja det har vart sjukt skönt med lov måste jag säga. Har inte hunnit blogga så mycket om vad jag gjort, synd.
Men kan i alla fall säga att jag tränade hårt 3 dagar i veckan, dressyr för Lisa i tisdags med Tacha, gick så sjukt jävla bra! Onsdag.torsdag hoppkurs för Svantesson, kan säga att när jag väl tuffade till mig gick det kanon bra och jag är så jävla nöjd med Victoria! Ska börja träna henne varannan torsdag nu här framöver tills jag hittar ett eget stjärnskott och hoppa med.

Och just det, igår blev jag moster igen, min syster föde 10:50 igår sin underbar andra son, Oskar! Så har vart och hälsat på honom idag, åh så sjukt söt. Kan säga att det är nästan så jag också vill ha barn.
Ett stort Grattis till min älskade syster som har vart så duktig med allt hon gått igenom dessa 9 månader. Och grattis till Mattias som är pappa till Oskar och grattis Kalle som blivit storebror! Äntligen här!

Nu blir duschen och sen sängen, borde redan va i sängen.
God natt

Kommentarer
Postat av: Big sis

Tack, tack! kram

2011-01-10 @ 15:21:44
URL: http://isofiasvarld.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: hihi ja, det är underbart :D

2011-01-11 @ 08:23:50
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0