Nu händer det mycket

Åh hej och oho. Det händer så mycket i mitt liv nu så hinner knappt leva. Den här veckan har vart full av hästar, jag har tränat Tacha på sista dressyr träningen. Jag har vart och kollat på Jennie på träning för Cissi. Jag har hopptränat Victoria och jag har fått en massa beröm av mina tränare, alltid kul.

Sen här det hänt något mer kul, jag ska på måndag rida för en A-tränare i dressyr som kommer till vårat stall. Han kommer ifrån Halland och är här typ var 5 vecka och på måndag är han här och då ska jag träna stallägarens häst Assar för honom. Ska bli vädligt kul, så på söndag (dagen innan träningen) ska jag hoppa upp på Assar för första gången. Blir spännade. Men tror det ska gå bra! Jag ska ha hand om Assar vecka 4 då hans ägare är borta så då ska jag testa på att ha två häst plus Victoria.
Dessutom börjar min praktik på måndag, sjukt najs!
Aja nu vet ni vad jag gör när jag inte hinner med bloggen, jag är i stallet eller på praktiken.

Nu är det sängen för min del, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0