Trötthetens dag

Kan jue säga att jag seriös talat höll på och somna i skolan idag. Inte bra gjort. Kan inte ens förstå varför, gick och la mig vid 11 igår och sen upp vid halv 7 det är ändå 7,5 timma. Aja. Vi har jobbat med vårat projekt till Berätta för 100 andra idag. Så om ni vill veta mer kan ni gå in på våran twitter eller facebook, Ett Liv En Sekund.
Nu är jag i alla fall hemma. Ska ta på mig spring kläderna och ta en promenad så jag vaknar sen ska jag ta och laga lite mat till mor och far kommer hem ifrån jobbet. Senare ikväll blir ner i stallet och träna dressyr. Mammi ska med och fixa stallet och titta på våran träning. Så har i alla fall lite och se fram emot ikväll.

Usch såg precis att det regna kanske skippar promenaden och städar istället.

Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0