Göteborg, sjuk tjej och en halt häst

Så där jag nu är jag hemma ifrån Göteborg vilket syns på mitt golv i mitt rum, en resväska full med saker som ligger halvt över resten av golvet. Göteborg var i alla fall som vanlig bra, är nog fan lite små kär i Göteborg.
När vi kom ner på fredag kväll åkte vi till hotellet och lämnade sakerna och byte lite kläder och så sedan bar det av hem till Niklas och Sara där dom och Micke väntade med mat. Så käkade vi massa god mat, spelade kort, pratade och hade det trevlig. Fick dessutom en massa tips av Sara inför nationella på torsdag, hon är nämligen svenska lärare. 
Lördag, byte hotell till de vi skulle bo på, sedan sprang vi på stan och shoppade. Lördag kväll käkade vi 3 rätters på hotellet och sedan bar det av på Robert Gustafsson, han var bra men inte kanon bra. Men det var helt okey.
Söndag käkade vi frukost och sedan åkte vi hem, efter som jag har blivit sjuk.

Gustav var sjuk förra veckan och nu är jag sjuk. Vilket suger. Har en viktig vecka i skolan men det hjälps inte jag är hemma hoppas på att kunna göra nationella på torsdag.
Dessutom blir det inte bättre av att Eveo är halt, stackars lite plutt. Han tappade en sko förra veckan och nu är han halt. Så jävla tråkigt. Han får vila ett par dagar nu och jag med. Mamma ska mocka och fixa i stallet så jag inte behöver anstränga mig så mycket.

Men nu ska jag fortsätta snorra, hosta och snörvla.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Stackars hästen

2011-04-13 @ 16:48:06
URL: http://golvlaggare-tumba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0