Bara sova

För en halv timma sen eller så kom jag och mamma hem ifrån stallet, träningen gick helt okey måste jag säga. Han små protester ibland men är snäll och idag var en av dom dagar då var jobbig, men jag verkligen älskar och träna för min tränare hon är bäst!
Har i alla fall svampat av Eveo all svett så nu står han i sitt flecetäcke och blöter av sig. Han har dessutom lyckats klanta sig idag och dragit huvudet i boxdörren så han har ett jack i ansiktet. Inte fint men ingenting farlig.
Aja tycker bra mycket om min lilla pålle i alla fall. Tur är väl det.

Nu ska jag duscha för jag vill bara gå och lägga mig är sjukt trött i både kroppen och huvudet. Undra om jag ens kommer ur sängen imorgon.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0