Tagga tagga tagga

Det är fredag idag och jag sitter i skolan just nu. Börjar vid 10 med mentors tid och sen blir det foto. Vi ska foto till vårat media projekt idag, ta lite profil bilder och blire som ska beskriva vilka vi är. Så det blir nog kul, dessutom ska vi ta massa minnen för idag är Flores sista dag här i skolan sen flyttar hon och det känns ganska konstigt. I alla fall efter skolan ska jag ta bussen upp till Linde med Terese och så ska vi fixa oss, käka pizza och förkröka lite kanske. Sen bär det i alla fall av till Frövi där vi möter upp Florse någonstans och sedan blir det hem till Rickard på klassfest. Det lär bli sköj som fan! Sen avslutas kvällen antagligen i stan om jag orkar.

Det här blir en fin fredag ska ni se, hoppas eran blir lika som min, för min ska vara kung! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0