Stockholm och flytt

Stockholm har vart bra, vi har gått på stan, ätit massa god mat, sett Uggla och skrattat en massa.
Blev inte så mycket inhandlat mer än lite strumpbyxor och ett par nya snygga skor inför vintern. Vi drog ifrån stockholm efter frukost vid halv 11 idag så hämtade vi transporten i stan och fikade lite där, sen hem käkade och packa ut alla saker i bilen. Sen tog jag inte snöppan och fixade henne vid halv 4 lastde vi in i transportetn och gav oss av till nya stallet. Nu är hon äntligen där, hon verkar trivas och det gör jag med. Vi red en sväng i ridhuset och verkade tycka det va skönt och gå på bra underlag inne. Det här blev kanon. Imorgon ska jag och mamma va med på utsläppet. Nu ska jag prata mer med Markus och du markus puss!


Nya stövlarna jag inhandlat i helgen, vad tycks?
Jag gillar dom!

Kommentarer
Postat av: Laila

Skit snygga :)

2010-11-03 @ 14:08:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0