Lite mer positiv nu

Jag började dagen väldigt negativt men nu är jag lite mer positiv. Jag har vart ute i stallet med grannarna och jag och Anna har vart ute och ridit så nu känns det lite bättre. Och Mats kommer hit upp nästa vecka för att träffa oss och göra klart våra affärer så det känns bra då kan vi säga hej då ordentligt och prata om allt.
Dessutom har Markus gjort min dag bättre genom att gå mig skratta och ramla och slagt sönder knät.
Tack för den Förresten Markus!
Men det var så jävla kul, jag ramlade så jävla sakta och skrattade ihjäl mig och höll på och börja gråta för jag skrattade så jävla mycket men det så sånt som kan hända när man hänger med killar. Men kan jue säga att livet vore jue inte dessamma utan dig, haha! :*


Jag, Markus, Pontus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0