Happy happy happy face

Jag är dålig på och blogga jag vet. Terese påminde mig idag ska försöka bli bättre. Jag nämde sist att jag skulle avslöja en grej och nu är det dags och berätta för nu är allt klart.
Jag kommer att få behålla Rotacha ett bra tag till, hon kommer inte att flytta till Skåne som hennes äger kommer att göra inom en snar framtid. Så jag och mamma har idag varit ute på lite hästshopping och inhandlat en massa nya fina saker åt lilla snöppan. Dessutom åker vi iväg imorgon och kollar på en stallplats så får vi se om hon flyttar dit eller om vi flyttar till ett av de andra stallen vi har prata med.
Livet äger just nu det händer bara en massa bra saker. Jag är så jävla glad, min älskling ska stanna hos mig!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Snygg tröja, vart har du fått den :D ?

2010-10-15 @ 09:18:28
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0