Fredags mys på g

Nu kommer snart min vän Anna hit och plockar upp mig så blir det hem till henne där vi ska ha lite fredags mys eller vad vi nu ska göra. Vi bestämde oss under ridturen tidigare idag för att hitta på nått ikväll och jag tror det kommer äga!¨
Aja haft matte med It idag vilket vara mycket bättre än jag trott det var kul! Sedan vara jag och Terese på stan och fotade och gick i affärer, hehe!
Aja Anna är här om en stund så ska göra mig redo att fara hem till henne!


Dagens

Och ett stort Grattis till min älskade Jenniefer som fyller 19 idag grattis gumman!

Kommentarer
Postat av: Laila

Hälsa grattis från mig ;) Vad gör ni på erat fredagsmys?

2010-10-22 @ 22:59:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0