Tidig morgon på g

Imorgon bitti ska jag upp tidigt, vid halv 7 för vid 10 över 7 ska jag fånga in en liten söt häst och åka iväg till Eklunda stuteri igen. Klockan 8 ska vi vara där så vi måste åka halv här ifrån så vi ska lasta vid kvart över 7 imorgon och innan det ska jag hämta in snötti luppan. Men hon går i en hage nästan utan för huset hos oss så jag hämtar henne innan jag går över till grannen.
Sen får vi se vad de säger om hon får följa med hem igen eller om hon får stå kvar där borta över helgen.

Och på måndag morgon börjar jag jobba! Jag har fått sommarjobb och förhoppningsvis kommer jag jobba tillsammans med en kompis, hoppas hoppas hoppas!!!
3 veckor jobb och pengarna rullar in så jag klagar inte, bara jobba och tänka på pengarna om det suger.

Men nu ska jag duscha och sen sova om en stund, tingeling pling!

Kommentarer
Postat av: boråsryttaren

fin blogg =D

2010-06-12 @ 20:55:33
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0