SOMMARLOV

Nu har jag sommarlov, det ska blir väldigt skönt.
Vi hade vår avslutning på folket hus där det var lite tävlingar, uppträdande, sång och pris utdeling.
Och jag fick ta emot 500 kronor för att vara mest ambitiösa och den elev med bäst studieresultat, priset delades ut till en person i varje klass och ifrån 1an och 2an och jag fick det alltså i från min klass, väldigt kul!
Min vän Neah fick ta emot priset ifrån den andra klassen, sjuk bäst ät vi! Och vi är KJ elever, det gör sitt det ska ni veta, där får man inget gratis!
Efter avslutningen åt jag och Frida lunch på stan och satt och pratade en del, tack gumman!

Resten av eftermiddagen spenaderade jag tillsammans med ett gäng studenter som gjorde iordning sitt studentfalk och dessutom ville rida lite så jag har sprungit runt med Ville (hästen) och några pöjkar som tar studenten imorgon. Tror fan de tyckte det var riktigt kul.

Och ikväll har jag ridit Solo som var trills som fan och inte skulle gå fram alls utan stannde bara och hölls. Så det slutade med att Maxe fick hämta lång pisken och springa och jaga oss. Aja nu kanske hon aldrig mer ska hållas med det där får vi hoppas.

Nu ska jag duscha och sova snart, imorgon tar alla Örebros studeter studenten så

GRATTIS PÅ ALLA STUDENTER!!
Hoppas ni får en kanon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0