Sämst

Jag är verkligen sämst på att uppdatera just nu!
Så jävla dålig jag är! Men det är mycket med jobbet nu jobbar 8-16:30 varje dag och när jag kommer hem är det full fart och snart åker jag bort men när jag kommer hem igen får jag ta tag i bloggen ordentligt, hoppas nu orkar vänta! Midsommar var i alla fall väldigt bra, jag hämtade Matilda på eftermiddagen så åkte vi hit och umgicks och fixade oss sen kom de lite folk så drack vi och grillade och umgicks en massa. Bra var det i alla fall, men nu blir det ut en sväng och gå sen duschen och sängen!
Imorgon blir det jobbet och sedan ut och rida tror jag!

Ha det bäst tills vi hörs igen, <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är saknad ska du veta

2010-06-30 @ 13:02:48
URL: http://rearanged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0