Oj oj oj

Nu var det länge sen jag uppdaterade men har haft skit mycket i veckan och när jag inte har min egen data orkar jag inte sätta mig vid den andra så då har det ikinte blivit någon uppdatering.
Har jobbat hela veckan 8-16:30 de första dagarna på jobbet var inte allt för roliga men nu är det helt okey och det är trevliga människor jag jobbar med så det går väl bra. Jag kan nog i alla fall stå ut i 2 veckor till!
Jag har även hunnit med att jobba en kväll också, städat tillsammans med Elsa. Jag har dessutom badat första gången i år (utomhus alltså) och spenderar tid tillsammans med mina grannar och ridit, det har varit fullt upp!
Det är i alla fall skönt att det är helg nu! Och nästa vecka jobbar jag bara 4 dagar för nästa fredag är det midsommar!

Men nu väntar snart sängen imorgon ska jag upp och rida Cherry och sedan blir det ut och rida med Maze en sväng och grilla med grannarna och fira Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0