Vart är jag på väg egentligen?

Ibland måste man bara få berätta utan att få ett råd. Man måste bara få berätta det som finns i ens hjärta för någon man vet alltid kommer att lyssna men vissa saker kan man inte berätta.
Det du berättade för kommer alltid stanna inom mig. Jag kan inte säga något om det till någon det är för privat, det är för farligt. Jag får för mig att du sa det i förtroende till mig utan att säga något. Det stannar inom mig.
Men allt de andra måste jag säga.
Jag vet inte längre vart mitt liv leder mig, jag verkar byta tåg igen igen och igen. Just nu är det så mycket så mycket som kommer tillbaka. Vissa saker skulle jag vilja blunda för men inte allt, inte för dig. För jag vill se dig, jag är glad att du sa något, att du berättade du fick mig förstå varför du gjorde som du gjorde tror jag.
Du vill skydda mig ifrån något istället för att dra ner mig i skiten. Ingen kommer någonsin förstå de där så jag kommer aldrig berätta det. För jag vet bäst själv vad som är bra för mig och vad som är lycka. Andra kanske tror de vet efter vad de hör och ser av mig men det är mina känslor som styr.
Jag tänker styra mitt liv ensam och göra det jag vill och sedan får de som vill vara mina vänner aceptera det.
Och jag vet att de som tycker om mig kommer aceptera mina val.
Jag vet vad som är lycka för mig, vad som är bäst för mig!

Du är valet av lycka..

För övrigt var fredagens party väldigt lyckat!
Blev ingen krogen för de andra så vi var hos Jonte och hade det as bra! Trevligt folk, musik, spela skip bo, och lite fint dricka då kan det inte mer än sluta kanon! Och en del överaskingar eller?
Tack Såfi, Jonte och Bo för en sjukt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0