Ute i kylan och så krossade vi visst en flaska och oj den var visst inte vår

Dagen idag blev det åka med mor och far till Jakobssons möbler i Odensbacken, var i alla fall planen men innan vi åkte dit så blev det mio möbler och kolla en soffa där. Vi räknade på en soffa där som jag tyckte var helt okey och den var skön och sitta i. Sedan åkte vi till Odensbacken och kollade på en massa soffer vi fasnade för två stycken med tror den ena kommer det att bli och det är nog faktiskt den bästa vi sett. Sen gick vi på Adolfssons kläder och skor och jag köpte mig ett par stövlar för 150 kroner. Som hittat, snygga var de för den delen med.
Sedan bar det hem och fixa lite och käka god mat. Sedan gick jag, mamma och Lotta till katterna och jag fixade dem och mamma och Lotta värmen i huset så det ska bli lite varmare till imorgon när Mattias kommer hem.
Så imorgon är sista dagen jag går till katterna för den här gången, ska bli skönt faktiskt.
Efter det hem och bytta om sedan körde pappsen hem mig till Fanny.

Så spenderade jag kvällen och en del av natten hemma hos Fanny, super bra kväll.
Vi spelade kort, satt vi fram vid datorn och spelade spel, sedan blev det ut i kylan och fixa med kaninerna.
Och då fick vi även ta en sväng upp på höskullen och hämta hö åt dem, tur att vi var två, jävligt mörkt och läskigt om man är ensam. Sen tillbaka till kaninerna och ge dom hö och ha sönder en flaska.
Japp fanny råkade tappa en av kaninernas vatten flaska och oj det var inte hennes egen utan Måns. Så nu får han köpa en ny efter som den gick sönder. Haha oj då vi krossade visst en flaska, vi skrattade gott åt det efter åt och gav kaninen vars flaska som gått sönder en skål med vatten istället men lika glad blev hon för det.
Sen bar det in och få ur all i ur vatten flaskorna som var hela och sen värma vatten, fylla flaskorna och sedan ut igen. Efter vi var klara med kaninerna så blev det in till datorn och sitta och prata och mysa. Kvällen/natten avslutades med tee och nattmacka och kortspel, myspys!
Vid ett taget kom mamma och hämtade mig.
Tack för en kanon kväll Fanny! Den var som sagt super bra och den ska vi göra om när vi fått en ny flaska och krossa, hehe. Happy face på oss båda för det!


Bild ifrån nyår men den här kvällen var lika crazy om inte mer!  :*

Men nu väntar nog faktiskt sängen på mig, god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA bästa kvällen på länge, tack själv Lina :D <3

(ps. imorrn ska det tydligen inhandlas en ny flaska, hihih ett nytt offer xP)

2010-01-10 @ 22:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0