Tillbaka igen

Energiveckan tuffar på och dte går väl bra förutom att jag antagligen kommer ha panik imorgon men va fan då får det bli så och jag får sitta kvar och jobba i skolan så länge det går, för klar ska jag bli.
I alla fall efter skolan idag vilket var halv 12 blev det buss till järnvägsgatan ta ut pengar sen till nästa buss och iväg till Karl-Johan skolan för att hälsa på och äta mat med Neah och Bebban. Så hälsade vi på rektorerna och sen bar det av till matslaen och träffa Ivan och äta hans mat, mums!
Ivan slog sig även ner och pratade med oss ett tag, mycket trevligt.

Sen sprang vi runt på skolan och träffade våra gamla lärare och kollade in lite lektioner.
Och jag fick träffa Malin, Malin Malin Malin, min Malin. Sjukt att någon kan var så bra som henne och vara väldigt saknad i vissa stunder. Visst mina nya lärare och kanon men Malin är den bästa och kommer alltid ha mest betydelse. Hon hade inte så mycket tid och prata så vi ska försöka få till någon gång och prata och så där.
Vid 2 så var vi klara med allt springande och begav oss ut till bussen och min partypingla ringde och sa att hon skulle plocka upp mig om 10 min på busshållplatsen, så hämtade hon mig och vi åkte till Varberga.
Där fixade vi tvätt tid sedan hem till mig käka mackor och bytta om sen hem till Såfi och rida.

Ja, idag ahr jag ridit mitt första pass på länge.
Blev fixa stallet, skritta ut en sväng och mys med hästarna.
Nu är jag tillbaka, nu är jag där jag hör hemma igen.
Kommer från och med nu rida två gånger i veckan och spinnan två eller tre dagar så det kommer bli super bra.
Det kändes jätte bra att vara tillbaka i sadeln igen, det här blir bra!

Men nu ska jag plocka iordning allt skolan imorgon och jag måste sova i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0