Som det ska vara

Igår hann jag inte med att blogga men jag började morgonen hemma hos Sussi med att kolla lite tv och sedan prata med Kasper och Nike när de vaknat och gått upp. Sedan gick jag iväg till Trängen och curla på idrotten med klassen. Det var kul och det gick väldigt bra för mitt lag vi VANN! Woho, kungar vara vi!
Efter idrotten tog vi bussen till stan och sedan nästa buss till skolan.
Där blev det prata med mina kvinnor Elin och Frida, som dessutom ska komma och sova hos mig på sportlovet (antagligen). Efter det var det dags och förbereda inför debatten så skrev vi ner lite stöd ord och tränade.
Sedan fick vi lunch halv 1. Och lunch rasten var väldigt rolig också, skulle man kunna säga eller?!
Efter lunchen blev det debatt, får väl säga att det gick helt okey med tanke på att vi hade kärnkraft och så där.

Efter skolan begav jag mig till mamma hos frissan och kollade på när hon fick håret färgar, slingat och klippt.
Ganska så tråkigt men som tur var så var lilla Rocko där och ville sitta i mitt kän och mysa, den hunden är bara för söt. När mamma var klar så blev det hem och fixa sen ville Såfi att jag skulle komma till henne.
Så efter att jag ätit en god middag med mamma och bror så körde mamma mig till Såfi i kil och så kollade vi film med hennes päron och åt efterrätt, spelade spel och hade det väldigt bra!

Idag så blev det upp klockan 20 i 9 försöka ringa Såfi och väcka henne men hon svarade inte så skickade två sms också. Sedan käka frukost och bytta om. Sen hem till Såfi i kil och hoppa på henne så hon skulle gå upp. Lite små prata om en grej blev det med. Sedan gick jag ut i stallet och fixade våra hästar som hade damp.
När Såfi väl kom ut så blev det ut och rida, gick faktiskat bra och när ja var klar med Cadillac blev det kolla och hjälpa Såfi när hon red unghästarna och Jasse.
Sedan mockade vi stallet och pratade.

Precis som gamla tider, precis så som det ska vara! <3

Nu kommer Felicia snart hit och umgås ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0