Snabbis av den här dagen

Paniken kom aldrig idag klockan 3 för då var jag klara med allt arbete som ska göras den här veckan utom debatten för den är imorgon och muntligt, så det blir svårt och göra den då.
Men allt annat är klart!
Efter skolan följde jag med Elin till stationen och vänta på hennes tåg så träffade jag även Matilda.
Så pratade vi med henne och sen kom Elins tåg och jag sa hej då till Elin och Matilda och gick till mamma.
Efter mamma jobbat klart blev det köra lite bil och nu är jag bara hemma och landar.
För nu ska vi åka till Måns och fira honom för att han fyldde för 2 månader? Före mig den här gång i alla fall men nu ska jag springa för jag ska köra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0