Partypinglan har blivit stor

Nu var det ett tag sen jag bloggade men har haft fullt upp.
Såfi hämtade mig i tisdag när jags lutade så åkte vi hem till henne fikade och sedan mockade vi hela stallet och gav hästarna mat och vatten. Sedan in och mysa lite, spela spel och käka mat.

Igår var det Såfis 20 års-dag. Hon börjar bli gammal "systra mi". Så massor av GRATTIS PÅ DIG HJÄRTAT!
Så efter skolan som slutade halv 12 blev det upp på stan och köpa en 20 års present till henne, det blev det fint sliver armband. Jag tror faktiskt hon gillade det också. Sedan körde pappa hem mig och jag gjorde ingenting mer än att kolla lite på matten och kolla tv. Sedan packade jag kläder och tog på mig ridkläder och åkte iväg hem till Såfi för att först rida och sen fira. Så blev det ut och skritta med Cadillac en stund. Det snöa och blåste men skönt och komma ut i alla fall rensa tankarna.
När jag kom in bytte jag täcke på Cadillac och gav alla hästar ny halm och kastade ner hö och gav vatten. Sedan kom Såfi ut i sin overoll och med Gretski, en hund som bor hos Såfi med familj den här veckan.
Sedan blev det in och bytta om och sedan började det ramla in lite folk. Så blev det skåla med champing och Cola för de som körde/var under 18, fan!
Sedan blev det förrätt och varmrätt och massa prat och skratt och nya viner. Som jag fick lukta på, hehe.
Sedan fick vi tårta, inte hemma gjorde utan köpt på ica maxi men den var helt okey!
Sedan vid 11 började folk rulla hemmåt och Såfi åkte till stan med MR J. Och jag som kom först jag åkte hem sist vid halv 12.
En väldigt trevlig kväll och födelsdags firande!
Men jag och Såfi ska fira henne och mig i Göteborg om några veckor tror jag, kommer bli sjukt bra om allt går som vi vill!!

Idag körde vi Gustav till Måns och Fanny på morgonen så nu har han åkt till Säfsen över helgen med dom.
Sedan körde mamma mig till skolan, skönt att slippa åka buss!
Så har varit i skolan hela dagen, var väl helt okey.
Efter skolan mammas jobb sedan ute och åka lite och sedan ut och äta pizza med mammi och pappi!

Nu blir efterrätt!

5 dagar 3 timmar och 20 min sedan fyller jag år!
Sedan är det bara ett år kvar!

Kommentarer
Postat av: Bror

Det är nice här i Säfsen!:-D

2010-01-30 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0