Ju mer tiden går ju mer in ser man saknaden

Skolan idag började med goda nyheter, menlingen att vi skulle bara en 1 timmas intensiv matte och sen rast som vanligt till klockan 10 och efter det skulle vi ha webb desingn 3 timmar sen sluta. Så jag räknade på i matten och Gunnar förklarade en grej för mig så jag kommer aldrig glömma det igen, kanon! Han är verkligen den bästa speciall pedagogen jag träffat inte för jag träffas så många men Gunnar är något ut över det vanliga. Halv 10 blev det rast så det blev dra med Jessica till resturangen för att köpa macka. Sedan fick vi prata med några nior som var och hälsade på. Vid 10 kom Tobbe och det blev Webb design, fixade med hemsidan så nu är jag klar med hur den ska se ut jag är nöjd det var Tobbe med han sa i alla fall det så hoppas han menade det också, men det tror jag.
Lite efter halv 1 gick jag hem efter som vi skulle jobba fram till lunchen som var 20 i 1 och jag hade inget och göra så blev buss med Jesper, Danne och Malta
Det blev till mammi på jobbet så köpte hon wok till mig.

Vid kvart över 3 träffade jag Felicia utan för Karro, hur länge sen som helst vi träffade. Kändes skönt att vi träffades. Så gick vi till Café Suprime där vi fikade och satt och pratade i någon timma. Pratade verkligen om allt och skrattde en massa. Sedan gick vi och kollade i affärer och hämtade ut kort som Felicia lämnat in. Och jag köpte ett par skor som jag kollade på i somras på Din Sko som var på rea och kostade 199 kr så jag tog dem, funderar på och lämna tillbaka dem men tror inte det. Ville verkligen ha dem i somras så.


Skon längst fram har jag köpt, bild från i somras med Anna på stan. Sakna..?

Sedan blev det till konserthuset för att vänta på våra bussar. Felicias kom förre min så vi kramde varandra hej då och hon sprang iväg. Under den tiden vi spenderade tillsammans förstår vi båda hur mycket vi saknat varandra, hur mycket vi jämt kan skratta, prata och ha kul tillsammans. Hur mycket vi betyder. Felicia betyder mycket för mig. Tack för en kanon eftermiddag, jag älskar dig min vän <3
 
Sedan fick jag sitta och vänta på min buss som faktiskt var i tid. Tänkt nu får jag sitta här ensam men som tur var så hoppade Måns på bussen i Varberga så satt vi och pratade om massa och hade jätte trevligt. Sedan blev det och prata lite med Anna ner i kil. Sen hämtade mamma mig och så åkte vi en sväng till de som det bra hos och lämnade blommor ifrån mammas jobb och pratade lite.
Och så hade mamma innan hon hämtade mig varit hos Satu och hon hade sagt att jag kunde få börja rida Cadillac om jag vill för hon behövde hjälp. Så jag tror att det får bli så tycker om Cadillac så och behöver komma igång nu för jag saknar sönder efter hästar och att rida. Men det blir inte lika som förut utan 2 dagar i veckan eller så men det gör inte så mycket då hinner jag med att träna spinning också flera dagar i veckan.


Jag och Cadillac för ett år sen

Jag har idag in sett hur många ting som jag saknar och ting som saknas i mitt liv.
Dags att ta tillbaka en del av dem nu.
Imorgon idrott och imorgon kväll blir det bio Avatar tillsammans med Astrid!

Nu väntar duschen sen sängen god natt!

Kommentarer
Postat av: Anna Banana (y'

Jo, sakna sommarens bekymmerslösa Nils&Roger dagar..

2010-01-17 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0