Hur svårt ska det vara och göra sig lite tee egentligen

Skolan idag började med Webb desing som alla andra tisdag kommer göra den här terminen (inte när dte är tema veckor eller lov men annars) vi började med våra egna hemsidor idag. Är nöjd med min första skiss, så det är kanon! Pratade även med min mentor idag, ett bra samtal så nu vet hon precis hur allt ligger till och det är bra. Eftermiddags lektionen var media kunskap, woho min bästa lektion va. Vi fick en uppgidt om kändisar och reklam som gick väldigt snabbt så jag slutade 10 över 2. Men fick vänta på buss helvetet i 20 min frös tårna av mig.
Sen kom i alla fall 16 och en klasskompis åkte också med den så vi satt och pratade lite väl på järntorget fick jag vänta 2 min så kom 12 mot Mellringe så blev det till Mellringe för att träffa Astrid men i vänta på att hon skulle sluta blev det träffa Danne och prata lite, var ett tag sen så de var trevligt.

När Astrid slutade så blev det hem till hennes mor med henne, Hannes och Emil och dricka tee och käka kladdkaka, mys och kul vare. Och jag är sämst jag tog en tee kopp ur skåpet ställde den på bänken och häller i vattnet tror jag men jag hade ställt koppen upp och ner så jag hälde en pöl på bänken fy fan vad vi skratta. Klanten själv idag, den lättaste saken i världen höll upp en kopp vatten ner med teet doppa klart men nej då vi testa hälla på under sidan och ser vad som händer. Haha dör av skratt. Men ibland kan man undra vad man gör.
Efter fikat blev det packa ihop och dra till ica handla lite sen hämtade mamma mig så hem till mig bara ta det lungt prata om massa. Bäst bäst bäst! Saknat människan mycket!!
Men nu har vi träffats och blir kanske bio i helgen, wiie. Hundra år sen man var på bio.
Hon drog vid 8 i alla fall men hon bor inte så långt borta så vi lär träffas mycket nu.

Men nu blir lyssna musik och snart hoppa i säng så man kommer upp imorgon och kan gå på svenskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0