Halv dag

Onsdag idag, halva veckan har redan gått det går fort nu. I alla fall bara svenska idag vilket vill säga halv dag, plus att pappa kunde hämta mig efter skolan och köra hem mig, av värd. På svenskan bytte vi platser och sen skulle vi jobba med lite svenska grejer språkträning.

Men jag, Jesper och Flores gick runt med ett gäng ettor på skolan eller först berättade vi om skolan sen gick vi runt på skolan med dem. När vi var klara med det fick jag tillbaka min artikel, Camilla var nöjd och berättade varför jag fått de betyg jag fick, jag är i alla fall väldigt nöjd och höll med om det hon sa.
Sen fick jag även en svårare uppgift att göra på svenska ifrån svenska B efter som dte vi gjorde nog var lite för lätt för mig och jag skulle lära mig mer av en den uppgiften de gjort i svenska B.
Hann inte klart få blir och jobba med den nästa vecka också.

Pappa hämtade mig efter skolan så åkte vi till rejmes och hämtade något och sen till Biltema och köpa något till pappas jobb. Sen bar det av hemmåt kom hem för 1,5 timma sen kanske.
Så har käkade och fixat köket för ett tag sen. Och nu lyssnar jag på massa bra musik.

Träning ikväll, happy happy face! Tagg på det!
Men nu blir mer musik och kanske lite OC har fortdarande inte sett klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0