Ge mig mitt körkort

Igår fick jag var chaffis till och ifrån syster väldigt kul.
Och idag har jag och pappi vart ute och halk kört lite efter som mamma tyckte jag kunde behöva det.
Så jag och pappa åkte ute och åkte en sväng och testade och bromsa på stora vägen där det igår var vldigt halt var och idag med fast inte lika halt men svin kul var det i alla fall.
Plus att jag är king på att köra bil så ge mig mitt körkort nu, haha vilket jävla självförtroenda jag har, haha!
Men det är bara ett år och 17 dagar kvar till jag fyller 18 och får ta mitt körkort. Och det är bara 17 dagar kvar tills jag fyller 17.

Men nu blir det mer bil körning med mamma och handla grejor.

Kommentarer
Postat av: Frida =)

usch fy fan! jag vill inte ha körkort :O

2010-01-17 @ 20:40:14
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/
Postat av: astrid

haha körkort! fett kungligt ;>

2010-01-23 @ 14:16:50
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0