Oj det var redan ledigt igen

Helgen igen då. Det här var en väldigt lång vecka, en och en halv dag så lång!
Idag gick jag bara halv dag var inställd på att gå hel dagen med Veronika överraskade oss med att den andra ettan skulle ha naturkunskap den här fredagen med och vi skulle vara lediga,
tack så mycket för det sa vi och var glada!
Vi hade webb design med Tobbe på förmiddagen så vi gjorde klart våra första hemsidor. Inget seriöst bara träning och så där, den blev inte jätte snygg men jag är nöjd med att jag fick ihop en sida!
Halv 12 slutade jag och då blev det buss till mammas jobb och vänta på henne vi fikade lite innan vi gick ifrån hennes jobb. Sen blev det till Saab efter som mammas bil "gått sönder" men det blir nog bra om vi servar bilen och fixar lite men vi satt väl där en timma och väntade på att de skulle köra en nån grej i bilen så vi fick fram felet. Sen åkte vi till Miio möbler och sen ica maxi. Nu har jag varit hos katterna med mamma precis och bäver jäkeln som bor där nere hade fällt ett träd över vägen som jag och mamma fick trassla oss igenom. Mamma lyckades till och med se till att bävern hoppade i vattnet när hon trasslad över trädet tillbaka. Jag gillar inte bävrar tycker det är lite halv läskiga med den där svansen. Usch så hoppas på att inte möta den.
Men på söndag kommer Mattias hem så då behöver jag inte gå dit ner till katterna i kylan varje dag.
Det är så jäkla kallt ute nu runt en 30 minus grader eller så.

Och förresten så har jag gästbloggat på Dannes blogg idag, mycket trevligt tycker jag. Danne är en bra kompis och snäll! Så tack Danne för att jag än en gång fick gästblogga hos dig, hoppas på att få blogga flera gånger på din blogg!
Sen hoppas jag även på att få Danne och gästblogga här någon gång i nästa vecka!

Men nu väntar det glögg en trappa ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0