Skol time

Då var skolan igång igen, sitter faktiskt i skolan just nu och fryser som fan. Vi har web design med våran nya lärare Tobbe. Han verkar vara bra och jag tror det blir en rolig kurs med honom. Vi ska göra enkla hemsidor idag. En bander och lite text bara.
Det kändes ganska bra att vi börjat idag och inte på måndag. Måndagar är alltid de jobbigaste dagarna efter som det precis varit helg och man är trött. Så det är väl helt okey.
Skulle egntligen behöva träna idag men det finns inga platser kvar till passet ikväll och även om det skulle vara det så har jag inte med mig några tränings grejer idag. Så blir kanske ute och springa eller gå när jag kommer hem, huvudet behöver renas lite granna. Alla tankar snurrar runt i huvudet.

Slutar om 40 min! Då blir det till mamma på jobbet. Och sen hem och ikväll ska jag se fan mig se klart OC, bara två avsnitt kvar.

Men nu ska jag leka i Dreamweaver så får vi se hur det går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0