Trettondags afton

Trettondags afton idag och jag har städat hela huset och gjort dessert till ikväll när Pelle och Ann kommer på middag. Förövrigt är lovet snart slut så på torsdag blir det tillbaka till skolan igen. Blir nog ganska skönt det med och få lite vardag igen och ordning och reda.
Kan väl inte säga att jag gjort så mycket på lovet men det har varit väldigt skönt och bara vara hemma och sova ut ordentligt har i gör för sig kollat OC halva nätterna och sovit bort halva dagarna men det är bara fint.
I Söndags var jag och mamma ute på Marieberg sen sväng och shoppad och fikade tillsammans ett par timmar, mycket trevligt. Mamma var den som köpte mest men det brukar vara jag så antar att det måste vara hon som köper mest någon gång med.
Och igår inhadlade jag mig en ny jacka, mcyket bra. Det blev den typ grön dunn jacka lite längre, jätte snygg och skön.

Sen vill jag puscha lute på två av mina vänner,
den första är Frida som har ett virus i kroppen. Kämpa på tjejen du blir snart frisk igen!
Saknar dig förresten!

Och den andra är Adde som bestämmt sig för att sluta röka!
Duktigt gjort av dig tycker jag, så kämpa på du med och börja inte igen!
Hejar på dig!



Funderar på och färga håret helt brunt, både vill och inte vill kommer
sakna det blonda om jag färgar.


Kommentarer
Postat av: Addddde

naaaaw <3

Tack Lina! Jag ska verkligen klara av detta nu<3

2010-01-05 @ 18:25:32
URL: http://gayboy.blogg.se/
Postat av: Frida =)

Tack Lina, kan behöva det! Jag vill blir FRIRRE!!!!!!!!!!!! =)

2010-01-05 @ 18:26:42
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0