Nästan full planerat

Idag hade jag enbart 1 lektion fast jag egenligen ska ha två men efter som Venkan är i englan så ställde hon in naturkunskapen som vi skulle haft så det blev bara idrott vilket inte gör mig något.
Idrotten hade vi på Behrn arena i bandy hallen. Där vi åkte skriskor gjorde lite lekar och skit sen blev det bandy match, mitt lag vann och jag gjorde mål. Måste nog säga att det faktiskt var en bra och rolig lektion. Efter idrotten blev det buss upp på stan och inhandla födelsdags present till älskade syster som fyller år på söndag men som vi ska fira imorgon då vi är hem bjudna till henne på middag. Så får väl se vad hon har hittat på.

Sedan skulle jag köpa bio billjetter till mig och Astrid för vi ska på bio ikväll, mys. Men SF hade inte öppnat och Najs där man också kan köpa biljetter deras bio kassa var ur funktion så arg gick jag där ifrån hur fan skulle jag göra nu efter som jag inte skulle hinna vänta på att de öppnade på SF efter som jag skulle dra hem och jag inte ville handla på nättet. Men efter som Johanna är en otrolig snäll människa så ska hon eller så har hon köpa två billjetter till mig, bra är hon allt!
Så halv 10 ikväll blir det Avatar med Astrid, tagg!

Men innan bion ska jag till Johanna och käka taco med lite brudar. Tror att jag möjligt viss kanske känner 1-2 av dem. Men det blir kul och träffa hennes kompisar och de är säkert jätte snälla. De är jue några år äldre än mig så det är anledning till att jag inte känner dem, men nytt folk är alltid trevligt.
Men vid kvart i 9 rullar jag och Astrid in till stan och kollar Avatar, käka popcorn och mys efter bion tror jag Astrid kommer med hit och sover så blir väl massa prata i natt och så. Mys på den här kvällen, blir en utvärdering av hur allt blev inatt när jag kommer hem eller imorgon.

Och nu blir det fika med bror och mammi!



Kommentarer
Postat av: astrid

MYS

2010-01-16 @ 16:21:49
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0