I run away

Livet har tagit en annan väg än det vägen som den gick in på för ett tag. Nu är jag inne på en väg mot ett helvete, igen.. Den här gången det kanske ska få vinna den här gången jag kanske ska hoppa av. När jag gav mig in på den vägen var det för att vinna men nu verkar förlora. Till en början vann jag allt men nu förlorar jag allt.
Hur jag än gör så är det svårt, jag älskar en del av allt och en del vill jag inte veta av.
Jag har lovat någon att jag ska göra det här och stå där glad och lite halv full om 2,5 år och ha den bästa dagen i mitt den som jag alltid ska minnas. Ska jag missa den dagen jag med? Jag vill till den dagen, den är mitt mål för efter det är jag fri.
Jag kan klara precis vad dom helst bara jag vill men frågan är orkar jag?




I Run Away - Britney Spears

Kommentarer
Postat av: elin

du klarar detta, du klarar allt

2010-01-12 @ 10:41:46
URL: http://rearanged.blogg.se/
Postat av: Frida =)

Klart som fan att du orkar! stå fast vid dig själv, och lita på det =D Inga problem för dig!

2010-01-12 @ 19:10:10
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0