Avatar

Igår hämtade Johanna upp mig när hon kom ifrån stan så åkte vi hem till henne. Även Sussan och Sanna var med, Sanna hade jag nog aldrig träffat men hon var en rolig tjej.
När vi kom hem till Johanna så kom även Maria upp och så lagade vi tacos och käkade och skrattade åt en massa saker som hänt och så där. Jätte gött var det och mycket trevligt. Sedan blev det ner i källaren och kolla tv, vi började med att kolla High School Musikal medans vi väntade på att Let's Dance skulle börja. Sen kolla vi let's Dance och käkade popcorn.

Kvart i 9 hämtade mamma och Astrid mig så åkte vi till stan och jag och Astrid gick på Avatar.
Avatar var nog faktiskt en av 2009 års bästa filmer och det vill säga att det var en väldigt bra film, kanske bara är Johan Falk filmerna som är bättre efter som jag är helt för älskad i dem men Avatar kommer högt upp på listan. Den var 2 och 45 lång och blev inte tråkig en enda gång. Filmen var verkligen en värd film att se om man säger så och jag rekomenderar den verkligen!
Bion slutade kvar över 12 och då hämtade mamma hos så blev det hem till mig, båda två mer än trött och lite halvt zoombis så vi hoppade i säng vid halv 2 och somnade på en gång och vaknad kvart över 12 när Astrid pappa ringde och väckte oss. Så käkade vi frukost och lite.
Taco kväll med brudarna och bio med Astrid får högsta betyg, MYS!

Men nu blir det gör mig iordning och åka till syster och fira henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0