Uppdatering

Blogg.se krånglar lite så det går inte och blogga in om man ska använda explorer så jag fick ta och ladda ner chrome för att kunna blogga. Fick tipset på Beccas blogg hon hade samma problem.
Jag har vart ledig idag väldigt skönt, har städat på mitt rum men är inte klar än, plus att jag verkligen är sugen på och köpa nya möbler och möblera om eller ännu bättre på att flytta hem ifrån. Egentligen har jag det väldigt bra hemma men ibland blir jag sugen på och flytta hem ifrån och få vara bara jag. Aja den dagen kommer den med.
Va ner i stallet och fixade förut till Tacha sedan var jag även ute och red unghästen jag bom/hopp tränade förra veckan, ska försöka ha tid och hoppa henne lite i helgen. Imorgon är jag ledig då med så ska fortsätta städa lite och åka ner till stallet och rida igång Tacha som har haft lie vila efter att vi vaccinerade henne i måndags.
Kanske försöker leka med Björta och Mandis imorgon om jag orkar, hihi!
Nu blir det snart sängen tror jag, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0