Träning på ingång

Nu ska jag strax börja ta på mig en massa jävla kläder för att sedan åka ner till stallet och gör iordning min häst och sedan blir det dressyr träning för Lisa. Har inte berättat så mycket här på bloggen om dressyr träningarna för Lisa, har nog faktiskt inte skrivit alls om dom. Aja får ta och göra det ikväll efter träningen. Jag har vart i stallet på dagen idag och gjort klart allt så det är bara träning för min del ikväll och sedan är stallet klart.

Gick till stallet det är kanske 2-3 km så det är bra mortion att gå dit och det tar bara 20 min så, dock var det 25 minus ut idag inte alls så skönt. Så nu till träningen blir det dubbla underställ och rånaluva på för i ridhuset är det inte vart direkt kan jag lova. Men kanske bäst att börja pälsa på sig nu om jag ska hinna!

Tingeling

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: nä faktiskt inte ;)

hur står det till med dej idag?? :)

2010-12-22 @ 12:52:18
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: jo då det är awesome :D hihi..

jag jobbar som personlig assistent :b

va hittar du på en dag som denna då?? :D

2010-12-22 @ 14:35:01
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0