Måndag förmiddag

Jag är jävligt duktig på och blogga kan jag ta och berätta. Aja har vart full upp i helgen i fredags var lite trevlig folk hos mig och vi drack och snckade skit. Somnade typ vid halv 6 kanske eller så men det var en väldigt trevlig kväll/natt. Sen i lördags städade jag mitt rum igen efter som det såg ut som en bomb, sen fotade jag även min syster, ska slänga upp en bild när jag har redigerat klart. Igår hade jag och Anna julmys och bakade lussekatter och käkade massa god mat! En väldigt trevlig helg i alla fall!

Nu har jag religion vi ska läsa bibeln eller en sak i bibeln men det ska ta typ 3 timmar och lyssna på så lär ta två år och läsa då. Aja sitter med trevlig folk nu och snackar skit typ.
As taggad på imorgon för då ska jag träna dressyr för Lisa igen och så ska vi kolla om hon kanske vet en ny häst till mig, taggat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0