JB Galan

Idag har jag vart på Gala på förmiddagen, nämligen på JB Galan 2010. Så jag har vart lite extra fin kläd idag och har spenderar dagen i en salong på SF, där jag har tillsammans med en del människor kollat en massa filmer och foton som vi har jobbat med på media under ett par veckor nu. Mitt reportage vissade och jag fikc faktiskt ett "pris" jag fick ett hedersomnämnade för att jag har gjort bra ifrån mig under detta projekt. Så det var lite kul.
Så ska jag väl säga Grattis till grabbarna i min klass som fick pris för bästa film redigering tror jag det var och till Frida skoglund som tog hem fyra priser för sina fina bilder. Grattis på er!
Har fått en förfrågan om jag inte kan lägga upp lite bilder ifrån mitt reportage om min syster och det kan jag göra, dock inte idag men försöker få till det imorgon, så är ni intresserad av att se mina foton så håll utkick dom kommer snart.

Så här snyggisch va jag idag




Mitt fina diplom

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: tack hjärtat!

Snygg du är :)

2010-12-20 @ 23:05:45
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: hehe jag är här nu och ska börja trafiskolan imorgon igen, haha. Dock vill jag bara ta det där jävla körkortet och dra härifrån. hahaha.



Vad roligt att du fick ett pris hjärtat :)

Det är bra, själv då+

2010-12-20 @ 23:08:21
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: bara fin fint :D

har du några nyårslöften då?? ;)

2010-12-21 @ 09:52:10
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0