God Jul

God Jul på er!
Jag är uppe med tuppen idag och ska snart iväg till stallet för att sedan ut och leka med Tacha i snön. Det väntas alltså ute ritt i detta underbara snö landskap idag igen. Igår hade vi glöggmys i stallet, jätte trevligt var det. Och vi fick julklapp utav hon som äger stallet, schabrak som är gröna och broderade med Frösvidal säter på i guld färg, skit snygga! Ska ta ett kort på den sen om jag kommer ihåg.
Och jag har vart snäll i år, jag fick paket under sängen. Ett paket ifrån Rotacha och ifrån mamma. Av Tacha fick jag ett par vintervantar som jag ska ha när jag rider och av mamma pengar till en ny hjälm.

I alla fall är dagen full av saker, inte bara stallet jag ska hinna med. Mina äldre syskon kommer hem på lunchen och ska fira jul med hos innan vi beger oss ut till Mellösa trakten och firar jul hos kusinerna med överiga släkten. Dock blir inte mina äldre syskon med dit dom ska till sin mamma.

Ha nu en rikitgt god jul!


Tur att jag ser så bra ut på alla kort ifrån lucia! Aja Tacha är finast i alla fall!

Kommentarer
Postat av: becca

God jul :D hoppas att dagen varit till belåtenhet? Och att tomten kom med några klappar? :P

2010-12-24 @ 20:22:35
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0