Dagen före julafton

Imorgon är det julafton! Shit vad fort tiden går nu för tiden. Ifag har jag i alla fall vart i stallet och gjort klart allt ska dit ner om mindre än en timma igen och dricka glögg tillsammans med alla i stallet, ska bli jätte kul och mysigt! Har dessutom hunnit vart en sväng i stan och kollat efter en ny ridhjäm som jag ska få i julklapp av mamma. Problemet är att  den enda hjälmen jag vill ha kostar 3000 kr. Helt jävla sjukt! Men vad ska man förvänta sig när man vill ha en John Whitaker hjälm. Den är sjukt snygg så funderar på och spara till den själv. Vill verkligen ha den. Aja får väl se vad jag får i julklapp efter som allt jag vill ha inte finns.. Men mor har nog köpt något rikitgt bra för det är hon duktig på.


     

Kan inte en vänlig själv bara ge mig 3000?

Glöm inte läsa min 30 dagars! NU ska jag springa in till grannen och hämta pappas blomma som kom budad förut när vi var i stan! Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

har en kompis som säljer sin, en blå dock, knappt riden i, en JW dåra och inte charles owen. tror hon skulle ha 2tusen för sin :)

du kan ju kolla in hos henne om du är intresserad; http://meemeeliee.blogg.se/ :)

2011-01-04 @ 03:08:58
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0