Örebro festen

Dagen idag började med lite träning som dock inte gick jätte bra. Men det blir väl nya tag imorgon.
Vid lunch tid åkte jag och Gustav in till stan för att först träffa syster hemma hos henne och sedan gå upp på stan tillsammans med henne och Kalle för att sedan träffa mammi på stan och äta lunch på Örebro festen. Där kunde man välja på en del olika resturanger som hade tält utställda där man kunde köpa mat. Jag och mamma valde stallycktan och käkade fläskfile spett med klyftpotatis och en gudomligt god beasås. Väldigt god mat, rekomenderas av både mig och mamma. Efter vi hade lunchat och prata lite så gick vi en sväng på stan sedan fick Kalle en ny bilbarnstol och fick följa med oss hem. Mor hans gick hem till sig och fixade klart inför möhippan hon skulle på ikväll. Så har Kalle vart här ikväll och även Mattias kom ut efter jobbet och käkade och umgicks.
Jag har vart ute och hoppat med tacha, gick inte allt för bra så inget jag behöver skriva mer om.  Aja en trevlig dag, nu blir det sängen snart för imorgon blir det upp tidigt och rida Cherry och sen lång uteritt med Masse och hästarna.


Jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: frida pygmeisk

saknar dig också!

2010-08-11 @ 11:30:13
URL: http://pygmeisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0