Nu jävlar åker vi snart

Snart ska jag gå och lägga mig och sova för imorgon blire upp tidigt och packa klart och vid 10 tiden ska vi vara inne hos syster i stan. Sedan bär det av mot Stockholm för att tillbringa dagen där med att gå runt och mysa och umgås lite, vi får se lite vad vi ska göra. Kanske Grönan eller Skansen eller så blir det helt enkelt stan. Aja på eftermiddagen/kvällen åker vi ut till Arlanda stad där vi ska tillbringa natten på ett hotell och där ifrån sedan åka transfär ut till Arlanda. Vid kvart i 8 på söndag morgon avgår planet ifrån Arlanda mot Rhodos.
Ska bli så jävla skönt och komma iväg en stund och inte behöva tänka så mycket på en massa, bara ha det lungt och skönt och njuta av livet i solen och värmen och kanske några drinkar.

Men nu blir det sängen, puss på er, vi får se hur mycket jag hinner blogga där nere men någonting blir det nog. Så ni får ha det bra medans jag njuter av livet. :*


Snart är jag där
(Vet att jag använt bilden för men ändå)

Kommentarer
Postat av: emelie

svar : naaw tack sötnos.

Nu är jag tillbaka lite smått :)

2010-08-14 @ 15:47:22
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: oh va söt du är.

hoppas du får en underbar resa!

2010-08-15 @ 22:24:20
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0