Första veckan klar

Jahaja då hade jag gått första veckan i 2a på gymnasiet. Inga svårigheter det heller, hehe! Har inte hunnit blogga har varit mycket den här veckan, skolan även om den inte alltid varit jätte lång har jag varit där, jag var på körkorts info i onsdags kväll, för hela nästa vecka så ska jag gå teorikurs för körkortet, sedan var jag även en sväng på stan med Friday igår. Köpte mig ett par svarta nya jeans.

I alla fall är helgen full upp känns det som, rida imorgon bitti, plugga massa teori har en del som ska vara gjort innan kursen börjar, sedan ska jag försöka hinna följa med Såfi på fältävlans tväling på Segersjö på söndag. Den stora tävlingen i fältävlan håller hus nu i helgen ute på Segersjö och då har det även en start klass som Såfi ska vara med i med sin ungponny. Så vi får se hur mycket jag hinner.
Jag ska helst hinna fixa klart en svenska uppgift och skicka den till Frida som sitter i Mora med hjärnskaking. Stackarn lyckas med allt!

Får försöka skriva lite mer imorgon, puss!


Kommentarer
Postat av: Frida Karlsson

SV. Nepp kanske åker dit i Morgon får se :/ mår inte så vidare bra :(

2010-08-27 @ 22:13:15
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Ganska skönt med skola ändå :)

2010-08-30 @ 11:09:46
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0