Första dagen i skolan efter sommarlovet

Jahaja då hade jag börjat skolan. Det känns faktiskt bra att ha börjat och det känns som jag vart ledig i en evighet trotts att jag jobbat 3 veckor i sommar känns det ändå som jag varit ledig länge länge länge. Schemat jag fått är helt okey, och jag tror det kommer bli bra. Vi började i alla fall halv 9 som vanligt och då fick vi en del info, om våran nya resturang på skolan där vi ska äta, vad vi ska göra den här veckan och lite nästa vecka och vårat schema. Vid halv 10 var alla info slut och vi fick prata med varandra och sen slutade vi för dagen. Så vid 10 taget lämnade jag skolan och gick till rejmes där pappa hämtade mig. Efter att ha vart på hans jobb en snabbis så körde han hem mig. Och nu är jag hemma och vid 1 taget ska jag åka in till stan och tanka moppen och hämta min bror när han slutar. Så innan det ska jag laga mig lite mat och kanske gå och prata lite med Snöppan.

Men det var det för nu ikväll kommer nog en lite tutorial på hur man kan fixa snygga naglar, lite annorlundare än att bara måla med nagellak och få en ena färg eller franskmanekyr. Enkelt och snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0