Firanden av alla dess slag

Hade ingen lust att blogga igår men nu har jag fått tillbaka lusten och tänkte skriva ett litet inlägg om igår kväll.
Vi var hos Måns och Fanny igår kväll och firade försenad midsommar och Fanny och så mig lite granna. Typ ett halv år sedan jag fyllde år men vi har fortfarande inte firat mig men igår fick jag ett paket och Fanny ett. Vi käkade massa god mat och satt och pratade. Och så var Måns tjej Elin där, hon var väldigt trevlig! Vi var även en sväng ner till Klockhammar och hörjade runt, alltid lika roligt eller nått. Haha! Vi fick röra på oss i alla fall och en det blev en massa skratt och tok!
En väldigt lyckad kväll med andra ord.

Idag har det vart födelsedags firande hos en granne så vi har varit där och käkat massa mat och lite tårta och grejer. Helt okey! Aja nu ska jag ta mig ut i regnet och gå och mata grannens katter. Hatar regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0