En vecka kvar

Så jävla galet, Rhodos närmars sig med storm steg. Om en vecka är jag där, i solen och värmen och paraply drinkarna, haha. Ne men det ska bli fint och komma iväg en stund igen och bara ha det fint. Dessutom ska syster och hennes familj med så jag tror det kommer bli kanon. Vi kommer ha så jälva kul!


Tagga!

Aja dagen idag har bestått av att städa mitt rum och så har jag börjat packa lite, mest kläder så jag vet vilka kläder jag inte ska använda den här veckan. Sen har jag även vart hos Mats i stallet en stund och vi har klippt och fixat fötterna på två av hästarna och borstat och pysslat med dom.
Ikväll blir det sängen tidigt för imorgon blir dte upp tidigt och iväg till stallet och pyssla med unghästarna och Cherry.

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar:

Lina Lina Lina.. Jag har ingen aning om hur jag ska börja det här men jag måste säga att jag tycker att det är bra gjort av dig att ta upp det här, att skriva det här till mig utan att veta hur jag ska svara eller reagera.



Jag är som du väldigt ledsen att det blev som det blev. För ett år sedan var jag för feg för att gå emot dig med försök till att ordna upp allting, men om samma sak hade hänt idag så skulle jag inte ens ha tvekat. Jag tror att vi har förändrats båda två men hur mycket jag än ändras så försvinner aldrig tiden med dig. Den finns kvar inom mig som ett sparat minne som jag ibland tittar tillbaka på och saknar.



Förlåt ifall jag sårat dig, gjort dig arg, besviken, ledsen eller vad som helst annat. Det har aldrig varit min mening och jag hoppas att du har släppt det och gått vidare i livet. Jag hoppas att du har det bra just nu och jag vill att du ska veta att du är en otroligt bra människa. Det har jag alltid tyckt och det kommer jag alltid att tycka.

2010-08-09 @ 09:53:22
URL: http://holmlouise.blogg.se/
Postat av: Daniel

Lina! Jag vill också utomlands!!! :((

2010-08-10 @ 16:03:20
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Big sis

Läääängtar med, det ska bli så skönt att åka ner till sol och bad...

2010-08-11 @ 09:55:20
URL: http://isofiasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0