ANTISEPTIC

Fanny sov här igår natt, vi sov ute på stutsmattan tillsammans med min bror. Vi hade väldigt trevligt och kul. Sen igår på dagen var jag och Fanny ute och rid en sväng, mysigt!

Och igår kväll var vi på Talangen och kollade på när Antiseptic spelade. Och dom var inte bara lite gryma, det var många duktiga med men antiseptic var överlägset bäst. Och dom VANN! Så nu är dom vidare till finalen som är den 14 Augusti i brunnsparken så befinner du dig i Örebro då så tycker jag du ska gå dit och lyssna! Dock kommer jag inte kunna se dom i final efter som jag kommer vara på ett hotell i stockholm efter som jag åker till Rhodos på söndag morgonen. Aja fick se dom vinna igår så bara hoppas dom vinner hela skiten nu!
Så grattis och lycka till på er nu Antiseptic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0