Varför ska du göra så här?

Just nu är jag ledsen och sårad utav en väldig nära vän.
Jag trodde du och jag skulle vara vänner och där skulle allt vara bra, vi skulle hitta varndra igen eller vi hade till och med gjort det men nu verkar allt go i krasch. Jag har litat sjukt mycket på dig, har berättat en jävla massa skit för dig, trott att du kan hjälpa mig. Men just nu sårar du mig och du vet om att du gör det, tror du att du ska kunna såra mig och sen när jag är nere plocka ihop mig igen och jag ska för alltid vara din eller i alla fall för en gång? Är det så du vill att det ska bli? Det kan jag säga dig jag kommer nog aldrig bli din, jag vill att du ska vara min jävla vän och inget annat!
Jag vill inte förstöra det vi har, men det verkar om det redan händer.
Ska du försöta allt nu så go ahead and do it then!
I will have other friends like you.
Och dom kanske inte skulle göra som du men jag kommer sakna dig om du går nu och förstör det nu, jag vill vara din vän men inte om du ska såra mig och göra mig ledsen.


Go ahead and do it, I will not cry for you but I will miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0