Vad kan man mer säga än vi är vi och ingenting annat

Skolan idag helt okej, först datakunskap kom frammåt i boken (programhanterarn) men lär få jobba som fan imorgon och på torsdag med den. Prov/en uppgift på skiten kommer nästa vecka, måste göra bra ifrån mig då!
I alla fall andra lektionen var media kunskap idag tillsammans med Weronika M efter som Birgitta är sjuk, krya på dig! Vi fick en ny uppgift, and i like it. Vi ska skriva en artikel det går skit bra för mig har kommit en bra bit skriver nog klart den i helgen och jobbar igenom den ordentligt! Vi slutade 20 över 2 idag istället för 20 öer 3 mycket fint. Blev till mamma på jobbet då. Sen hem vid halv 5.

Astrid kom hit ikväll, jag kan inte beskriva hur bra det har blivit med oss igen. Vi har hittat varandra vi har alltid funnits men nu träffas vi jämt och oh dte är bäst bara. Så jävla skönt. Tillsammans ska vi klara allt.
Vi har myst framför datorn, druckit chocklad, prata och bara haft det bäst.
Min älsta vän som alltid varit där. Tillsammans ska vi kämpa oss igenom det här tillsammans ska vi stötta varandra. Jag ska kämpa för dig och mig du ska kämpa för mig och för dig!


Jag älskar dig!

Imorgon träna med Tez medel pass blire för oss. Träna som fan, bli trött som fan.
Sen tar jag hand om biffen en gång för alla. Hmm, hoppas det går vägen nu.

Och jag saknar Jenniefer!
Och Elin min älskling det blir bra, jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: ivar

hjärtaa.

2009-11-27 @ 11:02:33
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0