Engelska redovising och vacination avklarat

Ja idag började jag jue 12:15 väldigt skönt. Pappa körde mig till skolan efter som han var ledig idag.
Vi började typ dagen med att gå in i klassrummet sätta oss i grupper och oj sen var det lunch.
Efter lunch kom Veronika och prata lite matte prov till fredag och sen Camilla som berättade en tråkigt grej som jag inte tänker skriva om här. Det har inget med mig och göra så.
Sen fortsatte projektet och vi lyckades få ihop något att redovisa men sen när alla andra började redovisa så gjorde vi lite halvt om vårat.
Redovisingen gick väl ändå hyfsat bra tyckte i alla fall Pernilla så, tror jag.
Efter skolan blev det buss upp på stan och ner till mamma på jobbet. Fy fan va kallt det är ut höll på och frysa ihjäl, kan jue också berot på vad jag hade på mig men alla frös så kanske inte bara dagens kläder.
Väl hos mamma på jobbet fick jag sitta i fikarummet och vänta på henne. Sen blev det hem eller ja vi skulle åka hem men det slutade med att vi gick i på Vårdcentralen och mamma skulle fråga om vacination vilket slutade med att min kompis mamma gav mig svin vacinet på en gång så nu är man vacinerad mot skiten. Bra det och det kändes inte ens att hon tog sprutan jag som är liv rädd för sprutor. Nu äre bara och hoppas att jag inte får ont i armen eller får feber eller någe skit. Skönt och ha det gjort faktist.

Nu ska jag läsa Fridas blogg och se vad jag gör i mitt dubbel liv i Mora. Sen blir nog fan och plugga matte och läsa lite i programhanterarn, Micke ska ha "prov" med oss på Torsdag på word och på Fredag äre matte prov.
Så nu blire lite plugga utav en stund fram över, hoppas jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anna Made in Handlar´n

Plus att jag och Gustav har 6 månader då ^^ haha

2009-11-03 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0