Tolernsvecka

Idag började en ny temavecka på skolan och nu handlar det om toleransvecka en vecka framöver.
Gruppen man hamnade i var väl så där, tur att Julia är i den i alla fall! Vi ska i alla fall göra ett arbete om Köns diskremering kan man säga. Så vi ska ut och fota imorgon lite så ska snart packa lite grejer jag ska ha på mig.
Och så hamnade jag i samma klassrum som Johan som jag var i grupp med förra temaveckan. Åh, han gav mig värsta sköna massagen. Tack Johan du är en stjärna!
Tolernasveckan kommer bli en lång vecka, inte lika rolig som den andra temaveckan eller den var inte rolig med det var en massa skönt folk med då. Aja vi får väl se.
Efter skolan blev det till mamma på jobbet och fika lite sen blev det iväg och träna som fan, så sjukt jävla skönt vare. Helt slut blev jag. Efter det blev det hem och duscha och dö lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0