Tillbaka i verkligheten

Idag var det tillbaka till skolan men den här veckan har bara 4 skoldagar, för på torsdag är man ledig! Skönt som fan kan jag bara säga. Då blir det nog och träna lunch pass, Lennart pass äntligen får jag köra Lennart pass!
Men i alla fall blev det att åka 16 med Philp imorse, trevligt trevligt.
I skolan hade vi media produktion, vi kollade lite i olika tidningar och gick igenom lite.
Sen kom Jocke från NA och hade föreläsning med oss i en timma och pratade om NA och hur man skriver och lite hur man jobbar på en tidning. Det var helt okej. Ska nog ta och börja läsa snubben blogg också. Ni hittar den på NA:s hem sida under kultur och nöje eller så kan ni göra så här meny.nu. Haha lite lättare. Han jocke är i alla fall redaktör på meny och på kultur sidan i NA.

Efter föreläsningen fick vi rast till nästra lektion började då blev det engelska,
vi hade rätt kul första delen av lektionen några stycken som var klara med alla arbeten och fick beskriva ord istället på engelska. Kul hade vi, haha sämst är vi ibland med.
Sen efter lunch blev det lite mer engelska med lite låtar och lyssna efter ord och grejer och sen lite natinellt test sak typ förbredelse eller någe vet i fan vad det var men det var typ något som kommer vara med på nationella i vår.

Slutade efter 3 någon gång då han jag Philp och Pontus precis med bussen till stan och jag höll på och dö på bussen av skratt när Philip ramlade rakt i fammen på två tjejer när han ramlade bak länges för bussen bromsade, haha sjukt kul!
Sen blev det fika oss mamma på jobbet sen iväg och träna spining tillsammans med Tez idag. Länge sen vi körde tillsammans nu men det var bra, gick skit bra. Vi kör på onsdag igen, tagga!

Sängen väntar på mig snart och imorgon kommer Astrid hit bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0