Then is all said and done the bomb is falling

Skolan idag blev det svenska, vi reodvisade antiken i grupper, jobbade lite med tidningar och hade klassråd.
Reovisingen gick bra tycker jag. Sen jobbade vi lite med tidningar vi blev indelade i grupper och så jobbade man run tolika områden, jag, Sara, Oskar, Simon och Dennis jobbade med Att vara journalist.
Tur jag och Sara fixade det där. Haha. I alla fall fick killarna redovisa muntligt på det där ensamma efter som jag skulle iväg på ett möte och Sara fick följa med mig och käka pasta sallad innan jag skulle iväg.
Idag fick nämligen alla media ettor och tvåor plus lärare som skulle på bio pasta sallad i klassrummet.
Sen drog jag över till it ett tag på mötet.
Sen tillbaka till klassrummet där Sara och lite roliga killar satt så spelade vi spel på datorn och väntade på bussen. Sen fick vi till slut springa till bussen och han precis med den annars hade vi kommit för sent.

Alltså idag vara vi på bio med skolan idag igen och så filmen Slumdog Millionarie tycker den var hyfsat bra ganska tragisk på vissa ställen. Efter bio fick jag order att gå till mamma direkt och Sara följde med efter som hon inte hade någe och göra innan tåget kom. Så satt vi på mammas jobb och pratade sen gick vi tillsammans med mamma till mot tåget jag och mamma gick upp på stan och Sara till tåget.
Så fikade jag och mamma på Vasa. Skulle egentligen tränat efter det men gick och avbokade passet orkade verkligen efter den här dagen träna. Så blev det hem.

Den här dagen föll bomben ner den här dagen kom sanningen fram. Nu vet dom, nu börjar det hemska igen eller?
Varför ska allt var så jävla fel, jag vill inte!

Ledig imorgon i alla fall, blir bara att vara hemma tror jag sova.



David Guetta ft. Kelly Rowland - When Love takes over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0